preskoči na sadržaj

Srednja škola Bedekovčina

Login

eTwinning projekti Srednje škole Bedekovčina

Kao i niz godina prije, i ove nastavne godine, iako neobične na mnoge načine, učenici  Srednje škole Bedekovčina nastavili su s aktivnim provođenjem eTwinning projekata.

Ove godine, 2019./2020. istaknut ćemo projekte: "Famous female matematicians 3" i projekt „Digitalna vremenska kapsula Covid-19 , otvoriti 2040.godine“,  koje su proveli učenici drugog i prvog razreda smjera arhitektonski i građevniski tehničar zajedno s nastavnicom Danielom Usmiani, ali i projekt "Virtualno učenje" koji je započeo u drugom polugodištu ove školske godine i nastavit će se i dalje.

Učenici 2.G razreda, smjer arhitektonski i građevinski tehničar od početka godine radili su u okviru nastave matematike na projektu „Famous female matematicians 3“, tijekom kojeg smo radeći u međunarodnim timovima istraživali poznate matematičarke svijeta, njihov život, interese i dostignuća, zamišljali na koji način bi radile u  današnje vrijeme i  izradili osobne kartice svake pojedine matematičarke.

Učenici su izrađivali stripove, prezentacije i plakate o poznatim matematičarkama kroz povijest.

Partneri su zajednički izradili online kalendar s motivima poznatih matematičara iz prošlosti i matematičara danas koji je glavna koordinatorica iz Sarajeva odštampala i poslala svakom pojedinom partneru.

Konačni rezultat projekta je društvena igra Matematički grad u okviru koje  se igrač bacajući kocku i prolazeći kroz ulice upoznaje  s matematičarkama pojedinih timova i rješavanjem postavljenih matematičkih problema kreće kroz grad.

Igra je vrlo lijepo prihvaćena od strane učenika, te se u okviru igre učenici upoznaju s matematičarkama i usvajaju vještinu rješavanja jednadžbi.

   

Učenici  1.G razreda, smjer arhitektonski i građevinski tehničar za vrijeme nastave na daljinu, u okviru satova razrednog odjela aktivno su provodili aktivnosti eTwinning projekta „Digitalna vremenska kapsula Covid-19 , otvoriti 2040.godine“.

Njime smo obilježili život za vrijeme  pandemije, kao događaj koji će naše generacije pamtiti cijeli život. Zajedno s partnerima podijelili smo uvijete života, slike gradova prije i tijekom pandemije.

Posebno smo se sjetili i ljudi koji su cijelo vrijeme brinuli za sigurnost svih nas te su im se učenici posebno zahvalili pismima zahvale.

Međusobno smo podijelili slike sadašnjeg trenutka, načina rada i provođenja slobodnog vremena, te održavajući videokonferencije omogućili  da se učenici međusobno upoznaju, podijele iskustva, emocije i strahove koje obilježavaju vrijeme pandemije.

Učenici su zajednički osmislili himnu „Pjesma o koroni“ i naučili da u svakom životnom trenutku, ma koliko bio težak, možemo računati jedni na druge i biti jedni drugima oslonac.

Sve materijale koje smo izradili tijekom projekta, otvorit ćemo i pogledati na kraju srednjoškolskog obrazovanja i nadamo se 2040. na jednom od susreta  učenika razreda.

eTwinning je izvrsno mjesto , ne samo za razvoj učeničkih kompetencija i vještina, već i za razvoj prekrasnih prijateljstava koja će iz virtualnih prerasti u posjete školama te smo dogovorili buduću suradnju u novim projektima, ali i susret učenika projektnih timova iz Sarajeva i Bedekovčine čim to bude moguće.

 

Projekt "Virtualno učenje" osmišljen je tijekom nastave na daljinu u suradnji s nastavnicom Anom Marketin Sedlar iz Strojarske i prometne škole Varaždin, te smo ga koristili tijekom nastave matematike, a učenici iz Varaždina tijekom predmate struke Strojarske konstrukcije. Zajednička poveznica nam je bila izrada digitalne knjige, te smo se međusobno i upoznali te razmjenili uradke i nastavili suradnju kroz primjenjene zadatke koje smo računali na satovima matematike.

Učenici 2. G razreda u okviruz nastave matematike izradili su digitalnu knjigu Geometrija prostora, u kojoj su samostalno radeći u timovima, predstavili gradivo, pojednie primjere i načine rješavanja zadataka. Timovi su se predstavili koristeći Biteable alat i Forum u okviru Twinspacea. Alat u kojem su izradili knjigu bio je Book Creator.  Knjigu možete pogledati na poveznici: Geometrija prostora

Nakon izrade pojedinih poglavlja, učenici su tijekom videokonferencije predstavljali svoj uradak i objašnjavali gradivo te su učenici rješavali prigodne kvizove. Vršnjačkim vrednovanjem učenici su procjenjivali kvalitetu uradka i predstavljanja drugih, a kroz samovrednovanje procijenili uspješnost svog tima i vlastiti angažman.

U ovom projektu na samom kraju su nam se pridružili učenici iz Sarajeva te s njima namjeravamo nastaviti suradnju sljedeće godine.

preskoči na navigaciju